terça-feira, 11 de setembro de 2012

TÜRKÇE ŞİİRLER - ÜÇÜNCÜ ŞİİRİM

Bulutkale içinde

Leda Chaves

Bulutkale içinde. . . yaşayabilirim Bulutkale benim EViM !

Bulutkale içinde. . . mutlu olabilirim
Bulutkale benim EVİM !

Bulutkale ıçinde seni sevebilirim
Bulutkale benim EVİM !

Bulutkale içinde aşkımı besleyebilirim
Bulutkale benim EVİM !

Ama. . .

Sen beni sevmezsen. . .

Ama. . .

Bulutkale içinde. . .

. . .sen beni sevmek ister misin?

Bulutkale içinde ben yalnız yaşayacağım

Yeni AŞKIMI hayal ederek

Neşeli ve çiçekli Bulutkale içinde yaşıyorum

kendimle mutluyum. . . mutluyum. . . mutluyum. . .

Özgür hissediyorum . . .

B U L U T K A L E İ Ç İ N D E . . . !

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Todas as publicações deste blog pertencem à Leda Chaves Erdem.

Neste blog, todos os comentários serão moderados.